De Orde der Frankische Ridders Forum Index De Orde der Frankische Ridders
Forum De Orde der Frankische Ridders (Koninkrijken der Renaissance)

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele

Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Christiaan

PostPosted: Wed 10 Jun - 12:05 (2009)    Post subject: Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele Reply with quote

Christiaan komt aan, te paard, bij de poorten van de beruchte Orde der Frankische Ridders. Hij merkt dat het valhek open is, maar de poort dicht, bijgevolg besluit hij van zijn paard te stappen, deze bij de teugels te nemen en met zijn vrije hand te kloppen op de poort, hard genoeg, zodat men hem zeker zou horen. Hierna wachtte hij rustig af tot iemand zou opendoen.
Back to top
MSN
Publicité

PostPosted: Wed 10 Jun - 12:05 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Mon 15 Jun - 23:47 (2009)    Post subject: Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele Reply with quote

Decnop hoorde iemand kloppen op de deur ... Leaning over de wallen, zag hij een man ...

-Wat denkt u meneer? Wie bent u?
Back to top
Christiaan

PostPosted: Thu 18 Jun - 11:45 (2009)    Post subject: Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele Reply with quote

Christiaan kijkt omhoog en ziet iemand over de wallen leunen.Ik denk momenteel niet veel, m'n beste broeder, maar ik ben Christiaan van den Kasteele. Ridder Christiaan van den Kasteele, Ridder in de Orde der Teutonen, een Orde zoals de uwe, die reeds langer bestaat in het Graafschap Holland. Zou u mij toegang willen verlenen tot uw kasteel?
Back to top
MSN
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Thu 18 Jun - 22:42 (2009)    Post subject: Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele Reply with quote

decnop lacht op zijn fout ...

-Vergeef me mijn Nederlandse benadering .. Ik ben niet perfect tweetalig .. Wij zijn op dit moment de controle op sommige dingen en we zullen de opening snel ...
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:52 (2018)    Post subject: Aankomst Christiaan Blub van den Kasteele

Back to top
Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.