De Orde der Frankische Ridders Forum Index De Orde der Frankische Ridders
Forum De Orde der Frankische Ridders (Koninkrijken der Renaissance)

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor

Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek
Previous topic :: Next topic  
Author Message
onpc
Rekruut

Masculin

PostPosted: Sat 6 Jun - 15:06 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Onpc had van iemand in de herberg gehoord dat er een nieuwe orde in Holland was. Een orde die nog wel de normen en waarden van echte ridders respecteerde. Gelukkig voor Onpc had die man ook nog een route beschrijving naar het hoofdkwartier van de orde.

Eenmaal lopend aangekomen bij het hoofdkwartier van de orde ziet Onpc niemand op de muren of nasst de poort staan. Onpc kijkt eerst nog even goed of hij echt niemand ziet voor dat hij wat aan de poort rammeld om de aandacht an iemand te krijgen.
Back to top
MSN
Publicité

PostPosted: Sat 6 Jun - 15:06 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Lodewijk van Male
Rekruut

Masculin

PostPosted: Sat 6 Jun - 15:32 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Lodewijk wandelde weer eens door de lege Citadel van de Nederlandse sectie van de Frankische Ridders. Het was droevig dat het zo lang duurde voor hij eindelijk weer in actie kon schieten, maar Rome was uiteindelijk ook niet in één dag gebouwd. Terwijl hij zijn eerste stappen op de binnenkoer van de Citadel deed, hoorde hij gerammel aan de poort. Wie kon dat zijn? Zeker weer één of andere arme man die om geld kwam bedelen. Niet dat Lodewijk daar problemen mee had, nee, helemaal niet. Uiteindelijk was het deels de missie van de Orde de zwakkeren en minder bedeelden te helpen en te beschermen, maar telkens als hij iemand aan de poort hoorde had hij gedacht een sollicitant aan te treffen, maar tevergeefs.
Met z'n hoofd gebogen liep hij naar de zware poorten en opende deze na wat getrek en gesleur. Voor hem stond een man, die er overigens niet arm uitzag. Lodewijk keek hem aan en begroette hem.

Welkom vreemdeling aan onze poorten, waar kan ik u mee van dienst zijn?
Rekruut

Masculin

PostPosted: Sat 6 Jun - 15:50 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Welkom vreemdeling aan onze poorten, waar kan ik u mee van dienst zijn?

Onpc schrikt als hij opeens oog in oog staat met een vreemde man.

Eeeuhh... Ik had gehoord dat hier een orde zich had gevestigd, weet U daar toeallig meer van?
Back to top
MSN
Lodewijk van Male
Rekruut

Masculin

PostPosted: Sat 6 Jun - 16:09 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Lodewijk glimlachte toen hij de woorden van de man hoorde, wat klonken ze zoet in z'n oren! Zou het dan toch kunnen dat er eindelijk weer een sollicitant was? Hij temperde zijn vreugde, daar er nog niets zeker was, misschien was dit wel een ambassadeur of een representant of iets dergelijks. Lodewijk glimlachte en antwoordde;

Jazeker, heerschap. U bent hier bij de Citadel van de Frankische Ridders in Holland, wees dus welgekomen. Zeg mij, wat is de reden van uw bezoek?
Rekruut

Masculin

PostPosted: Sat 6 Jun - 16:40 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Jazeker, heerschap. U bent hier bij de Citadel van de Frankische Ridders in Holland, wees dus welgekomen. Zeg mij, wat is de reden van uw bezoek?

Ik vroeg me af of U nog op zoek bent naar nieuwe rekruten.

Onpc toch maar of alle zekerheid een klein stapje achteruit, aangezien hij geen flauw idee heeft hoe de heer zal reageren.

Back to top
MSN
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Mon 15 Jun - 23:51 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Decnop joins Lodewijk heeft om te voldoen aan de aankomende ...

-Natuurlijk zijn wij altijd op zoek naar mensen bereid zijn te investeren in onze opdracht ....
Maar kunt u mij vertellen waarom ben je hier gekomen en in de andere niet?
Back to top
onpc
Rekruut

Masculin

PostPosted: Tue 16 Jun - 19:01 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Natuurlijk zijn wij altijd op zoek naar mensen die bereid zijn te investeren in onze opdracht .... 
Maar kunt u mij vertellen waarom ben je naar hier gekomen en in de andere niet?

Onpc kijkt de andere man die er opeens bij is komen staan eerst vreemd aan voordat Onpc antwoord geeft.

Welke andere? Voor zo ver ik weet is dit dan de enige orde in Holland.
Back to top
MSN
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Tue 16 Jun - 23:21 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Decnop kijken naar de man en zei dat het leek besloten ...

-Hier is een klein document dat stelt ons in staat om kennis te maken, vult u dan aub ....

Quote:
Naam IG
Naam RP :
Stad van verblijf :
Provincie :
Bent u gedoopt :
Actuele functies :
Werk :
Level :

Beoordeel de Kerk in een zin :

- Wat zijn uw motivaties ?
- Zweert u actief te zijn in het Kasteel ?
- Bent u al lid van een gilde of politieke organisatie (geen handels cooperaties) ?
- Bent u lid van een militair corps, van een militair-gelovige Orde ?
- Bent u bereid ze te verlaten om bij ons te komen ?
- Bekleed u op het moment of zeer binnenkort enkele belangrijke functies en taken ?
- Welke functies heeft u al bekleed ?
- Bent u al een in aanspraak gekomen met justitie ? Zo ja, waarom ?
- Heeft u de voorschriften en het handvest gelezen ?
Back to top
onpc
Rekruut

Masculin

PostPosted: Wed 17 Jun - 19:40 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Naam IG: Onpc
Naam RP : Onpc Thomas van Appoldro Connor.
Stad van verblijf : Heusden, maar nu met de raad Amsterdam.
Provincie : Holland.
Bent u gedoopt : Ja.
Actuele functies : Schout van Holland, ambassadeur voor Cornwall en rijksambassadeur voor Ierland.
Werk : Schrijnwerker.
Level : 2

Beoordeel de Kerk in een zin : Ondergeschoven maar toch nog belangrijk deel van onze samenleving.

- Wat zijn uw motivaties ?
- Zweert u actief te zijn in het Kasteel ? Ja, dat zweer ik.
- Bent u al lid van een gilde of politieke organisatie (geen handels cooperaties) ? Ik ben lid van de politieke parij: De Leeuw.
- Bent u lid van een militair corps, van een militair-gelovige Orde ? Nee.
- Bent u bereid ze te verlaten om bij ons te komen ? Ja.
- Bekleed u op het moment of zeer binnenkort enkele belangrijke functies en taken ? Ja.
- Welke functies heeft u al bekleed ? Schout, sergeant, diaken van Heusden, hoofdveldwachter van Heusden en ambassadeur voor Wiltshire.
- Bent u al een in aanspraak gekomen met justitie ? Zo ja, waarom ? Nee.
- Heeft u de voorschriften en het handvest gelezen ? Ja.
Back to top
MSN
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Mon 22 Jun - 23:13 (2009)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor Reply with quote

Decnop luidt het document ontvangen, het assortiment en zien ONPC ...

-Dit is interessant en spreekt boekdelen over je ... Vou je altijd lijken te betrekken een fonds ...

Decnop opent de deur ..
- ONPC, zullen we beginnen met uw opleiding recht ....

http://ofr.xooit.eu/t26-Vorming-van-Onpc.htm#p144
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:56 (2018)    Post subject: Aankomst Onpc Thomas van Appoldro Connor

Back to top
Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.