De Orde der Frankische Ridders Forum Index De Orde der Frankische Ridders
Forum De Orde der Frankische Ridders (Koninkrijken der Renaissance)

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

{RP} Aankomst Knd

Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Knud

Masculin Cancer (21juin-23juil)

PostPosted: Tue 19 May - 21:51 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

Een tweetal fiere, prachtige paarden komt voorrijden, hun vaart minderend stoppen ze precies voor de poort, daar opent Knud het luikje dat het inzittende gedeelte verbind met zijn koetsier, Lloyd. Hij vraagt, meer gebied,

Lloyd, vraag alsjeblieft om toestemming om naar binnen te mogen. Lodewijk van Male overtuigde me bij deze Orde te gaan.

PostPosted: Tue 19 May - 21:51 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
decnop
Bellator Francus Dei

PostPosted: Wed 20 May - 10:39 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

Decnop   zag paarden  aankomen in de buurt van de deur ... Een man verhuist ... Ridder vraagt de  man...

Goeie dag... Wie bent u? Wil je dat?
Back to top
Knud

PostPosted: Wed 20 May - 22:34 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

Goedendag

Zegt Knud vol eerbied in zijn stem waarna hij wat nerveus glimlacht en een zwierige buiging maakt zijn zwaard vasthoudend zodat die niet uit de schede valt. Hij kijkt eerbiedig naar de Ridder, althans hij lijkt een ridder, en knielt voor hem op een knie.

Ik kom hier om U te dienen, om vereerd te worden met het Lidmaatschap van de Frankische Ridders. Ik sta geheel ter Uwer beschikking.
Bellator Francus Dei

PostPosted: Thu 21 May - 14:23 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

Decnop  ziet Knud knielen  en hoort dat  hij wil om de OFR

Wie heeft je verteld over onze Order? Waarom wij? Wat weet je over ons
Back to top
Knud

PostPosted: Thu 21 May - 20:59 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

Lodewijk van Male heeft mij verteld over de Orde der Frankische Ridders, een orde, die leeft naar geboden die ik eer, respecteer en hoog in het vaandel heb staan, vandaar ook dat ik voor jullie koos.
Zegt Knud nog steeds op zijn knieën, terwijl hij nog steeds niet op kijkt uit respect voor deze met gezag sprekende Ridder.
Bellator Francus Dei

PostPosted: Sun 24 May - 12:56 (2009)    Post subject: {RP} Aankomst Knd Reply with quote

-vul in deze fiche...

Quote:

Naam IG
Naam RP :
Stad van verblijf :
Provincie :
Bent u gedoopt :
Actuele functies :
Werk :
Level :

Beschrijf de Kerk in een zin :

- Wat zijn uw motivaties ?
- Zweert u actief te zijn in het Kasteel ?
- Bent u al lid van een gilde of politieke organisatie (geen handels cooperaties) ?
- Bent u lid van een militair corps, van een militair-gelovige Orde ?
- Bent u bereid ze te verlaten om bij ons te komen ?
- Bekleed u op het moment of zeer binnenkort enkele belangrijke functies en taken ?
- Welke functies heeft u al bekleed ?
- Bent u al een in aanspraak gekomen met justitie ? Zo ja, waarom ?
- Heeft u de voorschriften en het handvest gelezen ?
Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 08:52 (2018)    Post subject: {RP} Aankomst Knd

Back to top
Post new topic   Reply to topic    De Orde der Frankische Ridders Forum Index -> Buiten de Citadel -> Het valhek All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.